21 December, 2010

DOMINOS pizza

masa cuti aritu.. sempat jugak kami makan2 kat Dominos Pizza di Ipoh.. pertama kali makan guna duit sendiri.. hehe~~

bawak Kakcik, Ayah and Adik
dan Angah juga
here it come our Pepperoni Pizza
yummy2..
sedapnye ye~~
kita tambah lagi satu la gitu
cheese dia terbaik
kami baru je balik dari berjalan2 kat Jusco sebelum makan Pizza ni.. kat JJ tu sempat gak la kami makan macam2..

sushi kami makan, makanan bergoreng pun kami makan jugak
mee sizzling pun kami makan
Big Apple pun kami tibai jugak
saja jalan2 bersama adik2 yang tercinta


 tak sabar nak tunggu Jumaat tiba.. wee~~

4 comments:

nOoR fAzIeRa said...

gambar terakhir tu!!!..yg tengah2 tu cantex la..!!!haha..bler nk g lagi??kelaparan neh..

Elia Si Jejariruncing said...

sedapnyaaa!! terliur dan meleleh air liur dah nii

faRiha said...

Kakcik.. ceh~~ perasan.. nnt ada la rezeki tu.. hehe~~

Ya.. hehe~~ sedap kan.. seronok makan ramai2 ni.. wahaha ^^..

Norhafiza said...

waaaaah..kecor la plaaaak..hihi..

sedaaaaapnyeee..