04 August, 2009

huwaaa...!!!

huwaa.. xtau nak ngadu kat sape lg..

motoku aka Si Purple wat hal.. auto starter xleh gne.. manual nye je leh gune..

sedey3.. Abg Mekanik tu kata kne bwk pi bengkel.. tp camane daku nk gi bengkel.. daku xtau apa2 pun pasal KL ni..

Ya Allah, baru skrg daku rasa keperitan dan kepayahan hidup seorg diri di KL ini.. daku xde kawan utk bergantung.. kawan yg selama ini di sisi sume nye mnghilang sekelip mata..

bukan daku xberusaha.. msg suda di hantar.. mgkin xde kredit kot.. Ya Allah, positifkanla fikiran ku ini..

Ya Allah, berikanlah daku kesabaran.. daku sgt sedih skrg ini Ya Allah..

bukannya daku mengada2 xmau gne starter manual tu.. tp sgt susah, berpeluh2 daku menghentaknya.. daku xlarat, daku xkuat.. huhu..

sedey3.. Ya Allah, berikanlah daku kekuatan.. daku tiada lg tmpat mengadu.. berikanlah aku idea mcmmane nk selesaikan masalah ku Ya Allah..

kalaulah ayah ada kat sini.. msti sume masalah blh selesai.. tp ayah xde.. ayah.. rindunya.. along xpandai, along xkuat utk hidup sendiri..

Ayah, mama.. doakan along kuat utk teruskan hidup kt sini..

huhu.. huhu.. huhu..

2 comments:

FuZaiNi@$imPle@LiFe said...

assalamualaikum,kakak ku,adikmu maseh ade..tapi daku tidak dpt berbuat ape2..kerana daku tidak berada disana..yang dpt daku lakukan adalah bagi tips untk stat enjin..tips ini juge diberi oleh sikh yg mengajar m0t0 di lsa..turun dari m0t0..press tmpt enjin tanpa memulas tempat pulas enjin tu...faham..insyaAllah enjin akan stat kal0 xleh xpelaa..huhu..(ade hantar mesej kt agh ke??xde p0n..)huhuhuu....

faRiha said...

tq angah.. nnt alng try..