24 May, 2010

mari Pigi Kenduri

kalau dipikir2kan.. dah lama sangat tak pegi kenduri.. ada je alasannya.. tapi kali ni takde pulak alasan nak diberi dan tekak ni memang teringin nak makan nasik kenduri.. hehe~~

maka ari Ahad lepas.. eh, semalam la.. kami satu family bersama2 pergi ke kenduri kawan baik Angah dulu2 @ anak kawan mama iaitu Pijah kat mana ntah.. lupe laks..

















dengan meminjam baju Angah.. berkasut dan berhandbag baru.. let's go..


baru uolls~~ 

dalam pukul 12.30 kami pun sampai, salam2 dengan tuan rumah, ambil nasik;lauk;buah;air dan mencari tempat makan di celahan ribuan tetamu yang datang..

Kakcik dan Mama saya


Adik dan Ayah..  

 
ni la pengantinnya..


atas pelamin..


close up..


verangan di situ..

abes tengok pengantin.. kami pun bersiar2 di kawasan motel ni..


auww~~


speechless~~


Incik Ayah..




 sempat gak snap2 gambar menarik

dah puas pusing2 melihat kawasan.. kami pun decide nak balik.. tapi sebelum balik sempat lagi pekena ABC ngan Laksa.. hehe~~ 

Licin segala mangkuk yang ada baru la kami balik semula ke rumah..

Layan gambar yuk~~


adik dan teman sepermainannya @ adik pengantin


menunggu hidangan


orang2 memancing


bertapa kah..??


ayahanda saya


bonda saya..


adinda saya..

---sekian--- 

5 comments:

FuZaiNi@$imPle@LiFe said...

wahh besnyee....dh kawen dh kwn oden tu yee...hehehe

AiMiE HaRmELiA said...

wwaa..bestnya makan lauk kenduri..ya ske sgt.. korg still pakai bj same2 ye adik beradik

faRiha said...

Angah.. kawan dah kawen.. awak bila lagi.. haha~~

Ya. hehe.. kadang2 tekak rasa nk mkn lauk kenduri.. baju Raya aji aritu.. mmg ske boria2 ni ^^..

Aidi-Safuan said...

layan abc tepi laut? gler feeling arh!

faRiha said...

hehe~~ bkn slalu dpt feeling2 gini.. haha ^^..