15 October, 2010

Jalan2 Jumpa Kawan (^_^)v

wah2.. punya lama tak update blog ye.. busy la kate kan.. 

ble dipikir2kan balik, ntah2 daku la budak praktikal yang banyak keje skali di seantero dunia ini.. 

thanks Encik Bos kerana memberi sepenuh kepercayaan untuk seorang budak praktikal ini mengendalikan hal2 pentadbiran dan sumber manusia di syarikat ini.. tepuk2 untuk Encik Bos sekarang..

dalam busy2 hidup di dunia ni, sempat gak merancang nak wat reunion ngan kawan2 kat matriks dulu..

maka pagi sabtu nan indah daku pun melangkahkan kaki ke hujung dunia bandar baru salak tinggi ini demi mengejar sebuah bas cityliner untuk ke KTM Nilai.. 

nyaman ku rasakan kerna naik2 je bas, ada tempat duduk dan aircond nya pun sangat sejuk..sesampai di Inti College, berduyun2 naiknya jejaka2 cina yang kacak untuk ke tempat yang sama.. oh indahnya permandangan..

sesampai di KTM Nilai, daku singgah di gerai menjual fishball2 untuk melapik perutku sebelum bergerak ke Sungai Buloh.. oh ayat sangat skema nak mamp disitu..

selepas seketika maka kelihatanlah gerabak komuter yang agak2 macam nak roboh lalu didepan ku.. ruang tengah ku pilih kerana sudah tertulis bahawa aku adalah wanita yang harus menaiki koc wanita untuk sampai ke destinasi..

masuk2 sahaja hatiku hampa kerana tiada satu pun ruang untuk ku melabuhkan bontotku di situ.. maka berdiri dan bergayut lah aku pada tiang2 yang dibina teguh di dalam komuter itu..

sesampai ke Stesen UKM, mulutku ternganga kerana kulihat ada kelibat yang amat kukenali menyusup masuk dicelah2 orang ramai di dalam komuter tersebut.. apekah ayat ku ini.. cam tak betul je.. wahaha.. 

kelibat tersebut tak lain dan tak bukan adalah kawan lama ku sejak tingkatan satu lagi iaitu Suryasu' Adliah Bt Hussein.. kami pun bersembang2 dengan riangnya di dalam komuter tersebut tanpa menghiraukan orang lain..

malangnya Suryasu perlu turun di Stesen Bandar Tasek Selatan kerana itu merupakan tempat yang dituju.. betapa hampa nya aku kerana dapat melepaskan rindu cuma untuk seketika..

berikut merupakan gambar daku dengan beliau yang telah di tangkap menggunakan Baby Olympus beliau ^^..

Suryasu yang comel berpura2 bermuka terkejut
ok gambar ini comel.. sila mengaku
alamak.. dah pukul 5.30.. waktu untuk pulang ke bilik kesayangan, kegemaran yang sangat indah, nyaman dan menyenangkan itu.. 

esok pulak kerja semata2 untuk meeting keluarga yang kuharapkan best dan disediakan makanan tengahari untuk kami.. yang kuharapkan ye tuan2 dan puan2.. ntah ada atau tidak di situ..


maka esok mungkin akan ku sambung entry berjumpa rakan2 ini..


adios (^_^)v

3 comments:

Nurul said...

ouho...kak su

sury@Adliah said...

di sebabkan ko name aku ade..aku ske post ko kali ni..hahaha..like sejuta kali..hahaha..

faRiha said...

Idati. ye Kak Sua Sue Kemoning.. hehe ^^..

Sue.. Opkoshla suke.. cite pasal ko kan.. wahaha ^^.. like comment ko sejuta kali gaks.. ^^