12 July, 2009

Hari2 yg Membosankan..

date: 12 July 2009
time: 11.23 p.m
place: atas katil aku
song: Siti Nurhaliza~Lagu Rindu
other tab: facebooking..
the day: 11 dan 12 july 2009

selepas lawatanku ke kilang Samsung, hidupku di kolej ni jadi amat membosankan..

kedua2 hari ku di hujung minggu ini hanya dipenuhi dgn menghadap Blacky, tidur, bangun dan melantak biskut2ku beserta roti Kak Ana..

stlh dua hari xnmpk nasik, mlm td Raidah rumetku yg baru smpai tlh dgn ikhlasnya menderma nasik gorengnya yg tak abes.. sngguh nikmat aku menghabiskan nasik tersebut sehingga licin..

dan sekarang, aku terus tersadai kekenyangan di ats katilku dan bersedia utk tidur krana aku perlu menempuhi hari esok yg klsku bermula dr 8 pagi hingga ke 8 mlm.. ada la gap sket2 kt tgh2 tu.. huhu..

Ya Allah, semoga aku tabah menghadapi hari esok.. Amin..

date: 12 July 2009
time: 11.34 p.m
place: atas katil aku
song: Mila~Persis Mutiara
other tab: facebooking..
the day: 11 dan 12 july 2009

No comments: