16 July, 2009

hatiku gundah gulana..

date: 16 July 2009
time: 12.17 a.m
place: di meja study
song: Park Hyun Bin~Shabang Shabang
other tab: facebooking..
the day: 15 july 2009


Ya Allah.. pagi2 lagi aku dh dpt berita yg Angah gagal test motor beliau.. angah yg kre dh mahir kat litar tu pun xlepas, ni kan plak aku yg mmg terkial2 kt situ.. Ya Allah, kenapa lah Kau wujudkan laluan titi kat litar tu.. aku rasa titi tu yg menjadi mslh sume2 kat situ Ya Allah.. sedihnya hati ku.. masa nilai motor aritu pun aku dh kne wat 2 kali, apatah lg nk test ni Ya Allah..

satu lagi masalah nk test ni ialah aku xde masa nk amek test nya.. salah aku jugak, mama dh suro blaja awal2 lg, tp macam2 alasan yg aku bg, nk tnggu angah la, nk rehat dulu la.. huhu.. mama, maafkan alng, alng bersalah, alng tau..

aku dlm dilema skarang sbb nk decide ble aku nk blk amek test ni, dhla dlm masa yg sama aku rasa membazir masa aje aku amek test sbb confirm xlulus punya.. adui.. kalu leh amek test ni ble2 masa ok gak, ni kne tempah dulu la,mcm2 btul.. buatnya aku xjd balik kan naya.. Ya Allah, apa yg patut aku buat ni..

perancangan aku skarang ni ialah utk call ayh dan tny pendapat dia.. tp aku pun xtau knp hatik skarang rasa sgt xsenang.. wat ape pun xjadi.. huhu.. aku xsuka perasaan ini.. huhu..

apa patut aku wat skarang.. di masa ini, di saat ini.. huhu.. Ya Allah, bantulah aku.. tenangkanlah fikiran ku..

date: 16 July 2009
time: 12.26 a.m
place: di meja study
song: 8eight~without a heart
other tab: nothing

No comments: