10 July, 2009

keberanian menjelma..

date: 10 July 2009
time: 3.55 p.m
place: atas lantai bilik ku
song: Super Junior~she wants it
other tab: find for Nur Kasih latest series, facebook
the day: semalam (9 july 2009)

hariku bermula lewat hari ni.. lebih kurang pkl 12.30 TENGAHARI baru aku mencelikkan mata.. slps mandi, mengemas brg2ku dan bersiap ke kelas Korea.. Nur pun blk dgn membawa juadah yg spatutnya sampai pd ptg nya.. Alhamdulillah, sekurang2nya aku leh isi perut dulu sblm masuk ke kelas..

hari ni ntah knp aku jd berani utk bwk Kak Ana skali menunggang Si Purple, sblm ni aku mmg xbrani nk bwk org.. betul2 xbrani.. kebetulan kls Kak Ana sama ngan aku.. jd xsdp lak nk biarkan Kak Ana jln kaki sorg2..

dgn berdebarnya aku antar Kak Ana ke fac eko.. aku dapati ok je nk bwk org ni.. cme kne lbh stabil dan ofcourse kne tekan mnyak lebih.. hehe..

kls Korea aku arini berjln dgn lancar, kali ni aku bersemangat sket nk dgr Dr Park berckp, ntah knp.. hehe.. mgkn dh mula ske cara dia mengajar kot.. eh, blm start ajar lg, kre dia bersyarah aje la.. hehe.. brp kali beliau ajak kami join lawatan ke kilang Samsung kt Seremban pd ari senin.. tp ramai yg xmau gi.. sian lak kt dia, so aku pun ajak Eonnie Zatty utk gi ngan aku.. so, scare otomatiknya kami pun akan turut serta ke lawatan tersebut..

tamat aje kls, Kak Ana dh tnggu aku kt tmpat Si Purple parking.. dgn keadaan gelap dan suram sbb nk ujan, aku pn memecut ke kolej, tp xlaju2 sbb baru lg kan bwk penumpang.. hehe.. tersentak2 gak la Kak Ana kt blkg aku.. sori ye Kak Ana..

sampai kt bilik, skali lagi aku kebosanan dan hny mengadap Blacky ku.. lebih kurang pkl 8 aku dh xlarat dh mengadap Blacky so aku pun start mngemas buku2 aku..

abes mngemas, aku pun mandi dan bilik kami di datangi tetamu iaitu kwn2 Kak Ana yg sedikit sebanyak menghilangkan kebosanan kami dgn celoteh diorg..

kemudian, mcm biasa aku mula mengadap Blacky smula krana mmg dh xde apa nk di wat.. huhu..

tp ari ni aku paksa diri aku tidur pkl 12 sbb takut xlarat angkt mata lak masa lawatan nnt.. hehe

maka begitulah tamatnya ari ku..

date: 10 July 2009
time: 4.13 p.m
place: atas lantai bilik ku
song: Super Junior feat Yunho dan Micky~heartquake
other tab: check out 8tv website, facebook
the day: semalam (9 july 2009)

No comments: