09 July, 2009

Latihan Industri makin hampir..

date: 9 July 2009
time: 3.58 a.m
place: atas lantai bilik ku
song: Super Junior Happy~cooking
other tab:download Upik Abu dan Laura epi 58, facebook
the day: semalam (8 july 2009)

ariku bermula sama spt dahulu, celik2 mata aje terus ngadap laptop.. tbe2 Diera coursemate ku bgtau yg borang utk bengkel Latihan Industri dh nk abes dan xbyk pilihan.. aku tersentak sbb aku xmau dpt bengkel dan tarikh yg merepek2.. so, aku terus call kak mira utk amek borang bengkel tu same2.. atleast, aku akn se bengkel ngan Kak Mira walaupun org len xde..

Kak Mira stuju nk gi pkl 11.30 dan Nur pun dh berjaya dpujuk utk menggendong beliau ke Citra tmpat borang tersebut berada.. aku bergegas mandi sbb masa tu dh pkl 10.50 a.m, baju xiron lg, ape pon xwat lg..

slps memecut Si Purple dan mencilok sana sini.. kami pon sampai ke Citra yg terletak kt tgh2 UM tu, pny la ramai org.. berebut gak la nk amek borang tu.. tmbah serabut ble Kak Mira n Nur de kls pkl 12.. dpt2 aje borang kami terus isi dan dkenakan rm10 utk 2 bengkel pd 18 dan 25 Julai nnt.. tajuknya Communication Styles ngan Keep That Job...

abes je isi dan membayar, Kak Mira dan Nur dh selamat bergerak gi kls diorg.. aku pun mati kutu xtau nk wat pe.. nk beli brg kang, jenuh lak nk mengangkut ke kls lps ni.. aku pun call Aimi coursemateku yg de kt cafe fac wktu tu.. kebetulan aku xmenjamah pe pun lg aritu, so bek aku join diorg..

stlh selamat limpa msk cabai ngan pucuk ubi masak lemak ditapau dlm bekas polistren, aku pun menunggang Si Purple utk mkn kt bilik Aimi smntara tnggu kls Reading ku pd pkl 2 nnt..

aku xmenunggang Si Purple utk ke kls Reading, tumpang Ziera coursemate ku aje sbb nk gi kls yg sama, masing2 nk terus blk kolej lps kls tu,, jd, xbek mmbazir mnyak.. hehe..

smpai aje kt bilik lbh kurang pkl 3.30, xde mnde len yg dituju slain membuka Blacky.. ntah knp broadband wat hal mase tu, so aku pun tgk2 blk sume vid2 yg aku download sblm2 ni smpai aku trtidur..

akbt kebosanan yg amt sgt, ktorg bercadang nk mkn kt luar utk mmbuang masa2 yg sgt lapang ni.. so, lps Kak Ana abes smayang Maghrib ktorg pun bertolak ke kolej 3rd..

stlh hampir satu jam stgh kami melantak di sana, kami pun pulang ke kolej, tp smpt gak singgah koop dan bilik Eonni Zatty sblm blk bilik..

sampai kt bilik, kami bertiga terus menonton Upik Abu dan Laura epi 57 yg tlh siap di download di Youtube..

abes menonton dan merobek2 isi laptop dan dunia siber, mata pun jdk berat.. terus tidur dan terbangun smula pkl 3.. mood utk mengarang dtg and here i am.. hehe..

ps: esok ada satu kls aje pkl 3 iaitu kls Korea.. hehe.. msti boring lg..

date: 9 July 2009
time: 4.30 a.m
place: atas lantai bilik ku
song: Kara~Honey
other tab:nothing..

No comments: