07 July, 2009

kekenyangan..

seperti mana yg tertulis pada status di facebook ku.. setelah kepenatan yg amat sgt di siang hari, malam nye disusuli dgn jamuan epy birthday dr kenalan baru.. Alhamdulillah..

pd pkl 8mlm td, kak ana tlh menjemputku dan nur kawan ku utk turut sama mkn2 di kfc sempena birthday tunangnya itu.. aku kekenyangan dan secara tdk lgsung mata ku turut sama menjadi berat..

stlh bgun seawal 7 pg dan memulakan rutin harian aku spt sblm2 nya.. mengemas diri dan brg2 utk ke kuliah.. aku masih belum bernafsu utk mengemas brg dan sampai skrg brg2 ku masih lg berada di dlm beg.. sory kak ana n nur.. msti rimas tgk brg2 aku yg bersepah ni.. jgn risau esok aku akn menamatkan kerimasan kalian krana kelas ku pd esok hari hny akn bermula pd jam 4 ptg..

stlh bersiap, kami pon bertolak ke kuliah pd pukul 9.50 pg dan terus menuju ke kelas Money And Banking di dk5.. masuk2 aje, terkejut kami sbb ada lelaki india duduk di meja pensyarah.. rupa2nya, beliau la yg akn ajar ktorg subjek ni.. lecturer dr bangladesh yg kata nya menggabungkan slang british and american english menyebbkan ktorg ternganga dan kebingungan ble dia start bercakap.. ( subjek penting ialah slang nya yg terlalu pekat pd slang bangladeshnya.. adoi).. sampai ke tahap seorg bdk cina mintak beliau utk ckp slow2, barulah kami dpt tgkp sket apa yg beliau kate kan..

tepat pkl 12, xde lg tanda2 utk beliau berhenti bercakap dan menamatkan kuliah.. ktorg sume berpakat utk tgglkan dewan utk ke kuliah lain..

aku bergegas ke dk2 utk subjek Corporate Finance lak.. lecturernya ok, cuma aku dpt tau yg aku dh terlambat utk dftr tutor ikut wktu yg best.. biasa la, aku xde kontek2 yg berkesan utk inform aku hal2 gini.. tp dgn ketabahan aku utk jmp lecturer utk terus merebut masa yg best tersebut.. aku berjaya utk dptkan nya.. yeah.. msti lecturer tu dh kenal aku lps ni.. hehe..

abes aje CF, aku dan aimi terus ke fakulti bahasa utk kls Academic Reading pulak.. lecturernya ok jgk, tp student yg dtg xsmpai pon 10 org.. tp xpe, berkenalan sket2 dgn lecturer dan subjek ini, kami pun dilepaskan pkl 2.45..

utk melayan perut yg berkeroncong.. kami pon membeli belah kt cafe wahid kt fac bhsa tu.. aym rendang yg nmpk mnyelerakan menjadi santapanku stlh aku blk ke bilik..

aku mkn lps aku mndi and kemas diri sket2.. sambil tgk yymm suju special.. tamat semuanya, aku pun melompat ats katil utk lepaskan lelah.. yeay..

bangun lbh kurg pkl 7 dan masih bermalas2 di ats katil dan ketika itu la kak ana mnjemput ktorg utk makan kfc..

and lastly, here i am.. waiting to finish composing and sleep.. hehe

ok, seems i had finished.. gudnite everyone.. mintak diri dulu..

No comments: