04 July, 2009

perjalanan..

herm.. kt ats bas skrg.. sayu nya ati.. tgk lambaian mama, ayh, angah, kakcik, maksu ngan paksu.. sume nye menambahkan kesayuan di hati.. ape lagi tggl sorg2 kat ats bas yg terhenjut2 ni.. sgt sayu dan sedih rasa hati.. aku tak suka berpisah.. tak suka.. huhu.. tp nk buat mcm mana.. ni kan semuanya suratan,, xkan nk dok bwh ketiak mama aje sepjg masa.. huu..

lg sejam atau 2 jam sampaila aku ke klia.. kt sana acu akan amek aku dan bwk ke rumah diorg kt bangi.. td dgr citer best yg wancu dh mengandung 3 bln, jd besar kemungkinan yg esok aku kne angkt brg2 ku yg byk nak mampus tu ke bilik sorg2.. sem lps wancu yg tolong.. huu

esok.. aku akan ke kolej, melalui proses cek in yg sblm ni aku xwat (ain rumetku yg wat.. he2)

tgh2 mengarang, mama tepon lak.. hehe..

ok, sambung.. ai.. balas mesej acu lak..

sambung2.. herm.. harap2 dptla bilik lama aku.. kalu xpon, mana2 bilik kt tgkat 2 seroja tu.. malas nk dok blok lain.. xbest.. xmau gak dok tgkt lain.. tgkat 0 dan 1 gelap sgt.. tgkt 3 dan 4 lak tinggi sgt.. so, harap sgt dpt tgkat 2.. tp xleh nk mengharap sgt.. sbb sok ntah pkl brp baru acu nk anta ke kolej.. huu.. xmau demand sgt, dhla menumpang umh dia, siap dia anta lg ke kolej.. lg mau demand ka.. eish, xpatot..

herm, melampau btol bas ni menghenjut.. sakit kpale aku.. blacky pon dh teroleng2 ni.. hehe..

okla, rasa pening lak nk menaip.. tbe2 trase nk nonton video2 korea yg cute2..

okla ye.. sambung nnt.. daa

No comments: